i annas fotspår

hur mycket pengar har du på din mobil? 20,69 kr
vem tillbringade du minst två timmar med idag? mina kära klasskamrater och en liten danielle
hur lång är du? 178
vilken är den senaste filmen du sett? tretton med bellen
hur löd ditt senaste sms? "Va?"
föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, sms missuppfattas alltid
är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
när såg du senast din mamma? hon sitter bredvid mig, så nu.
icke godkänt i något ämne? tre, hehehe
mvg i något? nä
när vaknade du idag? typ halv åtta
vilken är din favoritplats? lite kliché men, stranden
vilken plats föredrar du minst? kommer inte på någon specifik plats just nu så, offentliga toaletterna på gustav
vart tror du att du befinner dig om tio år? någon annanstans än här förhoppningsvis
hur stor är din säng ? 180, tror jag
vad sover du i? underkläder
hur många kuddar har du i sängen? jätte många, men har bara huvudet på en
var har du bott/bor? lägenhet i slottstaden, radhus i agustenborg, lägenhet i slottstaden och nu hus på jägersrovägen
tycker du om kinamat? ibland, brukar må ganska illa när jag äter sån chinabox med massa friterade grejer
tycker du om kaffe? ibland
vad dricker du helst till frukost? o'boy
kan du spela poker? eh, typ, men urdålig
känner du någon med samma födelsedatum som dig? njäe, tror inte det
vill du ha barn? japp
kan du några andra språk än svenska? haha
har du någonsin åkt ambulans? ja när jag var liten
föredrar du havet eller en bassäng? havetttt som fan
vad spenderar du helst pengar på? kläder och en lyckad utekväll, i guess
äger du dyrbara smycken?  ingen aning
kan du rulla med tungan? yesssss
vem är den roligaste människan du känner? danielle, räcker att jag kollar på henne
vad har du för ringsignal? enola gay
har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja säkert
vad har du närmast dig just nu som är rött? är något rött på tvn just nu
kan du byta olja på bilen? haha, nä
vilken var den senaste boken du läste? flyga drake, men som med alla andra böcker läste jag aldrig klart den
dansar du i bilen? always
när var du i kyrkan senast? kan inte komma ihåg, någons dop kanske
hur många hål har du i öronen? tre
har du någon piercing? nepp
har du någon tatuering? nepp
har du provat droger? tunga droger är min grej
röka eller snusa? röga
när blev du av med oskulden? när jag var femton
har du pojkvän/flickvän? ett ton av flickvänner
har du ett bra sexliv? hade
vad är ditt mobil nummer? nänä
vad ska du göra ikväll? kolla på tv, kolla på johnny depp, gå och lägga mig
vem älskar du? chickan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR CHICKIIIIIIIS

2009-09-09 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0