sweet dreams

haha, kom precis på att när jag tog en liten tupplur igår eftermiddag så låg jag med händerna över huvudet och pillade på mina ögonfransar i soffan, mamma kom in och började asgarva, det var så jag vaknade. hehehehehe. så kul.

inatt drömde jag att jag var i en skyskrapa i new york som typ knäcktes så allting blev snett. alla mina grejer låg i ett glasrum. jag kände mig tvungen att hämta dom så fick typ glida ner och ta dom, men istället för att ta allt på en gång tog jag en sak i taget. när jag väl hade fått upp allt hade nästan alla redan evakuerat så det var bara jag och typ danielle (?) kvar. dom sista personerna slängde sig i hissen och vägrade släppa in oss. NU VAR DET INTE LÅNG TID KVAR innan byggnade skulle rasa. så det enda sättet att ta sig ut var trapphuset! (vilket egentligen är det säkraste valet jämfört med hissen, hallå?) jag trodde faktiskt att jag skulle dö flera gånger, men fick ingen panik. men i alla fall - så vi gick ut i trapphuset och istället för att springa ner (jag hade dessutom värsta highheels) så gleeeeed vi ner på handräcket. så som man gjorde i lågstadiet. det gick skit fort. och när vi väl var nere så var det malmöfestival och alla stod och hurrade medan vi smidigt gled ut. tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0