¿como estais amigos?

hej mina vänner!
här är ett inlägg, ett riktig jävla inlägg (eiwwwiwiwo)
sitter här i min säng och kuckilurar (vet inte riktigt hur det stavas? om det är ett ord ens) men ja. har egentligen inget viktigt att säga. har sovit hela eftermiddagen, har typ börjat bli en vana; komma hem från skolan, sova, äta, sova. vafan är det för jävla liv?

har börjat få lite ångest över praktiken (urban outfitters i köpenhamn för er som inte vet) börjar kl 8, vilket betyder att jag måste ta 999 från gustav tjugo i sju, VILKET BETYDER att jag måste gå upp ungefär klockan 5. slutar fyra är alltså hemma fem-halv sex om jag har tur. måste gå och lägga mig nio. det är typ tre timmars fritid? cheesus.
fan..
nu blev det ännu värre - har inte riktigt räknat ut det innan. men eh, skitsamma. jag är en stark individ, I CAN DO IT! jAAaa.. som vi brukar saja. men urban outfitters, hur FETT är inte det?

så. pepp pepp peppppp.

glad.

ja d va d d. ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0