såja

nu är papperna påskrivna, ska bara ge dom till bratten (rektorn) och lämna tillbaka busskorten (är lite orolig över det, tänk om dom blir helt lacka och bara "asso vi kan inte lämna tillbaka nårra busskort, så nu får du BANIMAJ ta daj till köpenhamn och fixa detta" är näe, så kan dom inte göra) i alla fall har tagit den här jävla sprutan nu, är inte tvungen att gå baklänges än och tjejen som har varit mest emot det ->jaqueline<- tog den ändå, så tror det är nemas problemas. hoppas det i alla fall. vi lär märka. men får jag missbildade barn så har mamma lovat att ta hand om dom. usch.

borde slänga mig i duschen nu (luktar inte allt för gott)

Kommentarer
Postat av: chick

FAAN! glömde övertala min mamma ta hand om mina ungar! Nä de får fan farfar göra isf... de va han som övertalade mig. puss på dig fina!

2009-11-04 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0