bara sådär typ


hittade precis dom här bilderna och då tänkte jag "shit det här känns längesen" och sen gick jag in på min bilddagbok och kollade igenom lite och då tänkte jag "SHIT, saker och ting har verkli gen förrändrats på ett år" hela mitt umgänge, sättet att leva på, allt, hela jag typ. helt annorlunda. det var tiden då man festade bara för att kunna säga "åh hey jag festar!" tiden då jag satt på mitt rum varje söndag och grät för att jag var så jävla trött. när jag läser texterna jag skrev för ett år sen, skrattar jag och tänker "haha vafan, dumass! hur fan tänker du?" men jag måste faktiskt erkänna att en liten nostalgitripp sakta sprider sig inom mig och jag tänker "det var faktiskt riktigt kul". men en sekund senare inser jag att jag är mycket gladare nu. det var då.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha been there thought that, verkligen!

2009-06-15 @ 20:13:41
URL: http://pauseknappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0